تیسان استیل ایرانیان

  • ۰
  • ۰

ورق استیل ۳۱۶

تیسان استیل واردکننده انواع ورق استیل ۳۱۶ و فروشنده ورق استیل ۳۱۶ در انواع ضخامت های ۰/۴ میلیمتر الی ۶۰ میلیمتر در ابعاد استاندارد : ۲*۱ ، ۱/۲۵ * ۲/۵۰ ، ۱/۵ * ۳ ، ۱/۶ * ۶ ، ۲ * ۶ و ورق استیل طرح دار در ابعاد ۱*۲ و ۱/۲۲ * ۲/۴۴ می باشد.

ورق­ های استیل ۳۱۶ معمولا از آلیاژ­هایی مانند: کروم، نیکل، کربن، آهن، ساخته می شوند. که در صورت نیاز مشتری می­توان از آلیاژهای دیگری استفاده کرد. مثلا برای افزایش مقاومت حرارتی یا افزایش مقاومت در برابر سایش می­توان از عناصر دیگری در ساخت این ورق­ ها استفاده کرد. ورق­ های استیل ۳۱۶ و سری L این ورق ها در ضخامت­ها و اندازه ­های متفاوتی وجود دارند. این محصول در کاربرد ها و مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می­گیرند که برخی از آن ها شامل : مخازن نگهداری مواد غذایی، مخازن نگهداری سیالات خورنده، مخازن تحت فشار، علاوه بر موارد گفته شده از ورق­های استیل در ساخت نمای ساختمان­ ها و دیوار­های داخلی آسانسور ها استفاده می­شود. قیمت ورق­ های استیل با توجه به نوسانات ارز داخلی و خارجی متغییر است. ساخت و تولید این ورق ­ها در کشور های روسیه، تایوان و چین انجام می­شود و به ایران وارد می شوند. به دلیل نوسانات ارزی برای اطلاع از قیمت فعلی این محصول با کارشناس فروش تماس بگیرید.

  • ۹۹/۰۹/۱۸
  • تیسان استیل ایرانیان تیسان استیل ایرانیان

ورق استیل ۳۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی